32.5 C
Morelia, MX
13 abril, 2024
Image default

EXITOSO REGRESO A CLASES EN NIVEL BÁSICO: SEE

Comienza la segunda mitad del ciclo escolar 2023-2024

Morelia, Michoacán, 10 de enero de 2024.- Tras el periodo vacacional de fin de año, el regreso a clases en nivel básico se dio con normalidad en los más de 10 mil planteles públicos de la entidad, este hecho marca el inicio exitoso de la segunda mitad del ciclo escolar 2023-2024, y seguimiento al trabajo continuo de la Secretaría de Educación del Estado.

“El trabajo a favor de la niñez no se detiene, y ahora con el regreso a clases es nuestro compromiso redoblar esfuerzos para garantizar este derecho superior de niñas, niños y jóvenes; continuaremos con los programas y apoyos para mejorar los indicadores de la entidad», señaló la secretaria de Educación, Gabriela Molina Aguilar.

Más de 900 mil alumnos en preescolar, primaria y secundaria han retornado a las aulas con entusiasmo y dedicación, listos para continuar su proceso de aprendizaje. Este logro no hubiera sido posible sin el compromiso y la colaboración de los docentes, padres de familia, autoridades educativas y demás actores involucrados en el sistema educativo de Michoacán.

Las más de 10 mil escuelas distribuidas en todo el estado han reanudado sus actividades académicas con normalidad, ofreciendo un ambiente propicio para el desarrollo integral de los estudiantes. La seguridad y el bienestar de los alumnos son prioridades fundamentales, y se están implementando medidas para garantizar un entorno educativo seguro y saludable.

El Gobierno del Estado reitera su compromiso con la calidad educativa y continuará trabajando de la mano con la comunidad educativa para fortalecer el sistema educativo en Michoacán. Agradecemos el esfuerzo y la dedicación de todos los involucrados, y deseamos un semestre lleno de éxitos y logros para cada estudiante.

 

SESIKUA JINKONI UETENAKUARHISTISÏ JORHENKUARHIKUECHA SAPICHERI: SEE

Uetenakuarhintastisï menteru jorhenkuarhikuecha uexurhikueri 2023-2024

Morelia, Michoacán, 10 de enero de 2024.- Jimpoka k’amarakasia mintsïkuarhikuecha iauakueri, sesikua jinkoni uetenakuarhintastisï jorhenkuarhikuecha sapicheri 10 mil jorhemperakuecharhu ixu anapuecha, ka sesikua jinkoni uetenakuarhistisï jimpoka inkuni k’amaraka uexurhikua jorhenkuarhikueri 2023-2024, ka sesikua jinkoni anchikuarhiati Secretaría de Educación del Estado.

“Anchikua sapichampu no anaxurhisïnti, ka jimpoka uetenakuarhintakia jorhenkuarhikuecha uetarhesïnti uinaperantani anchikua ka uni eski iamintu sapicha jorhenkuarhikua intsïnaka; ka menki jauenakasï tachani eratsekuechankuni imankuni isï ukuarhiaka», uantasti juramuti Jorhenkuarhikueri Gabriela Molina Aguilar.

900 mil jorhenkuarhiricha preescolar, primaria ka secundaria anapuecha sesikua jinkoni inchantastisï jorhemperakuecharhu jorhenkuarhini. No isepirinti enki nosï sesi eratsekua jatsïkuarhipirinka tatempecha, jorhempericha, juramuticha ka tachani k’uiripuecha enki jorhenkuarhikuarhu nitamajkasï.

10 mil jorhemperakuecha enki erechikuarhu jakasï sesikua jinkoni uetenastisï menteru anchikuarhini, jimanki sesikua jinkoni nitamaka iamintu jorhenkuarhiricha. Jimpoka enki sesi nitamaka sapicha jinteka imanki uejkasï ka jimposï tachani eratsekuecha uaxastanaxatisï imankuni isï ukuarhiaka.

Juramuticha Erechikueri sesi eratsekua jinkoni anchitasïnti jorhenkuarhikuani ka menki jauenati uinaperantani iamintu erechikuarhu. Sesi erankusïnkasi ka k’uiripchakua axakuasïnkasi iamintuechani enki ujkasï enki sesikua jinkoni nitamaka jorhenkuarhikua, ka erojparhutasïnkasi eski sesi nitamakua jatsiakasï.

Noticias Relacionadas

SSM HA BRINDADO ORIENTACIÓN TELEFÓNICA A 936 MICHOACANOS CONTRA COVID-19

Guille Herrera

FINALIZA IEESSPP CURSO EN DERECHOS HUMANOS DE LA POLICÍA MICHOACÁN

Guille Herrera

SECMA PREPARA CERTIFICACIÓN DE AGUACATE SUSTENTABLE

Guille Herrera

Este sitio web utiliza cookies para mejorar su experiencia. Asumiremos que está de acuerdo con esto Aceptar .